22 Mart 2013 Cuma

MEHTABI DİNLEMEK İSTİYORUM_Şiir


Etiketler:

3 Yorum:

saat: 22 Mart 2013 01:09 , Blogger hanife dedi ki...

Değerli okuyucum;
Blogumdaki yazı ve şiirlerime yorum yapmak isteyenlerden gelen istek doğrultusunda bu açıklamamı yapmak istiyorum. :)
Benim için çok kıymetli olan yorumlarınızın bu sayfamda yayımlanabilmesi için, yorumunuzu yaptıktan sonra; aşağıdaki yorumlama biçimini tıklayıp, açılan listeden önce Anonim,sonra yayınla tıklayıp yorumunuzu oluşturabilirsiniz Çok teşekkür ediyorum.Sevgilerimle...

 
saat: 22 Mart 2013 09:02 , Anonymous Adsız dedi ki...

okudukça ben de mehtabı dinlemek istedim,yalnız dinleme beni de al yanına...NESRİN TURAN

 
saat: 11 Mayıs 2013 14:06 , Blogger hanife dedi ki...

Nesrincim teşekkür ediyorum :) söz bu yaz Güneyli de mehtabı dinleyeceğiz, birlikte. sevgiler...:)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa