14 Şubat 2009 Cumartesi

İLLAKİ...Sevgililer Günü...MÜ ..?


Tek bir güne mi sığar? Sevgi.
Yılda bir günle mi var olmalı,? Sevgili.
Bence..SEVGİ GÜNÜ ..Sevgi en güzel duygu.
Sevgi varsa sevgili vardır.

Tanrıma müteşekkirim;beni, sevgi dolu yarattığı için,her şeye,herkese sevgi ile bakabilmeyi duyumsattığı için.
Tanrıma müteşekkirim; bana sevmeyi,sevilmeyi yaşattığı için.
Evet:sevgi varsa,sevgili vardır,
sevmek varsa,sevilmek vardır.
Sevmek,sevgi,sevgili.......tek bir gün için mi ?...


Hayır! her gün için.
Beslendikçe büyüyen,gözlerde başlayıp,yüreklerde pekişen.
Yüreklerde başlayıp,Gözlerde bütünleşen...Müthiş duygu.
İş ki....Sevmeyi bil.
Şekli , türü , büyüklüğü ne olursa olsun,
kimi ? neyi ? neden ? olursa olsun;
Yeterki sevgi olsun.
Sevgi:Sevgi besler,büyütür,
güç verir,
sevindirir , şımartır,
canlandırır , çocuklaştırır,
coşturur.

paylaşıldıkça oluşup,olgunlaşır .

Anlayış bekler ,ilgi ister.
Sevgi:Sevgi küsmez,bitmez,körelmez ,sularsan büyür,kucaklarsan yürür.
Duyguların en güzeli,duyulması en güzel,İşitilmesi en güzel,Söylenmesi en güzel ve en kolay...

SENİ SEVİYORUM.
Yaşadığın,Yaşattığın,Yaşatıldığın sevgiler hiç bitmesin........
Sevgi ,her günün olsun

Sevgi günün kutlu olsun........



Fotoğraf :Hanife(Agan)Pehlivanoğlu

3 Yorum:

saat: 14 Şubat 2009 13:50 , Anonymous Adsız dedi ki...

bnde sni seviorm sevgiLim :)
hem de hergün seviorm ben (:

 
saat: 15 Şubat 2009 15:10 , Anonymous Adsız dedi ki...

bende seni seviyorum sevgilim :)
hem de her gün seviyorum ben (:

Yasemin Pehlivanoğlu

 
saat: 21 Şubat 2009 02:04 , Anonymous Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR YAZI

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa