6 Ocak 2009 Salı

İÇİM ACIYOR


Artık televizyon izlememek,

haberleri dinlememek,

gazetelere bakmamak istiyorum.

Nedir bu yaşanan? Bu vahşet..!

İnsanlık ayıbı?

İnsanlık dramı?

hangi kelimeyi yerleştirmem gerektiğini bulamıyorum........!?!?


Gazze yanıyooR.

Asker,sivil, kanlar içinde,yitiyor.

Masumlar: daha tadına varamadan güzelliklerin;

Düşmanlığı,kargaşayı,karmaşayı tanıyor ve sığınacağı kucakları yitiriyor.



Ya suskun bedenler!

Haykırmıyormu "neden"?...."neden bu vahşet"?

"Kimbilir kaç kişinin hırsı,
hangi hesapların,
hangi çıkarların,
dayanılmaz istemlerini yaşıyoruz" diye sormuyormu!?


İki dudağın arasından " VUR"!.... yerine,




"DUR ".....sözcükleri çıkamazmı!?



Senaryosu hangi zamandan beri yazıldıki bu vahşetin ?
Film seyreder gibi izliyoruz ekranlardan, film izlercesine.

Gözyaşlarımıza mani olamasakta; zaman zaman :
içimiz cızlaya,yüreğimiz sızlaya,sızlaya seyrediyoruz.


İçimiz acıyarak izliyoruz.Yardıma koşamamanın verdiği ızdırapla,
Hiçbirşey yapamamanın verdiği utançla..........
Sadece seyrediyor ve kınıyoruz.!

Yetmiyor,
yetmiyor dindirmeğe yangınlarını; yüreklerin.
Yetmiyor,
yetmiyor durdurmaya:kaçmaya çalışırken korkusunu; yüreklerin..! .

Ahh ATAM !.....

ATATÜRK'üm.!

Duymamışlar senin ulu sözünü .
Sanki yakalayamamışlar insani duyguları.
Dünyaya haykırmak istiyorum.


Haykırmak istiyorum;olanca gücüyle gönlümün,
Konuya ,komşuya, içerdekilere,dışarıdakilere sesleniyorum...................



ATAM istiyor ve diyor ki :


"YURTA SULH, CİHANDA SULH"


Hanife Pehlivanoğlu

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa