20 Aralık 2008 Cumartesi

İlk Yazabileceklerimin Heyecanındayım.

Merhaba!
Bu günden itibaren sizlerle; düşüncelerimi ,duygularımı,duyduklarımı,olanları ve olmasını istediklerimi olabildiğince olumlu ve iyimser kelimelerle paylaşmaya çalışacağım için;çok mutluyum.Yazılarımın arasında sizlerden gelen yazılara da yer vermek istediğim blokumda sık sık yemek,pasta,börek,çörek,tatlı tariflerine ve yararlı bitki bilgilerine değinmeyi hedefliyorum.Anılar köşesinde kendi anılarımı ve sizlerden gelecek anılarınıza da yer vermek istiyorum.Tabii ki şiir köşesinde de güzel şiirlere yer vermek "mısralardan oluşan okyanus dalgalarında;bir katre olmak"sizler gibi,beni de çok mutlu edecek.Siz bloku ziyaret ettikçe, bir şeyler sunmuş olmanın mutluluğu ile paylaşımlarımı daha da arttıracağım.Sağlıcakla,Sevgiyle,Mutlu ve Huzurlu kalın.=))HanifePehlivanoğlu

1 Yorum:

saat: 22 Şubat 2009 07:52 , Anonymous Adsız dedi ki...

Canım kardeşim blogun hayırlı olsun.Seni kutluyorum,çok güzel düzenlenmiş.Yazdıklarını çok beğendim.Sen harikasın zaten , sevgi dolu gönlünle,bilginle,becerinle başarılı güzellikler üreteceğine inanıyorum.Ellerine,yüreğine sağlık.Sevgilerimle, Nadire Gerçekoğlu

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa