5 Mayıs 2009 Salı

YAZ GELİYOR:.....


Uzun zaman'dan beri; bir şeyler yazmak istememe rağmen,bir türlü yazamadım.Bahar geldi.her taraf yemyeşil,doğa en güzel elbiselerini giyindi yaz'ı müjdeliyor.


Sarosdayım.Buraları harika.insanın,oksijen bolluğundan başı dönüyor.Deniz,tarlalar,ağaçlarda açan çiçekler, kırlarda ve yol kenarlarındaki papatyalar ,gelincikler insana varolmanın hazzını yaşatıyor.Yaşadığımız sitenin bahçesinde yaşayan boncuk,fatoş,kuşçu ve kral;bütün kış bizi beklemişcesine yanımıza koştular.Hemen hemen bütün gün bahçemizden ayrlmıyorlar. Hayvanlarda vefa bir başka oluyor;tutku gibi.kapıya her çıkışımda gözlerimin içine bakıyorlar.

Komşularımız teker teker gelmeye başladılar.Bizden önce gelenler; bizi özlem ve sevinçle karşıladılar.Bizde yeni gelenleri aynı duygularla kucaklıyoruz.Birde kayıplar olmasaydı :(



İnsan buruluyor.Halbuki geçen yaz sonunda burada buluşmak üzre ayrılmıştı herkes.:((


Şimdi yeniden buluşmanın keyfiyle;hayırlı ve güzel bir yaz olması dileniyor.Hepimiz için,herkes için ve elbette dünya için hayırlar diliyorum.Huzur,mutluluk ve barış diliyorum.

1 Yorum:

saat: 17 Mayıs 2009 08:10 , Blogger Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

Merhaba, yaza erken başladınız .Ne güzeldir şimdi oralar.Geçen hafta bızde bır gunlüğne şarkoye gıttık. akşam dönerken aklımıza geldi sizin orda olduğunuz.Ben 1 aydır iznik'teydim zaten evin tamiratı anca bitti.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa