14 Ağustos 2016 Pazar

İYİ Kİ DOĞDUN YASEMİN'İM...

İYİ Kİ DOĞDUN YASEMİN'İM...
Canım Yavrum, Kuzuumm....

Ne iyi oldu Rabbim seni bana HEDİYE ETTİ.....
13 Ağustos Perşembe sabah 08:30 canımın içindeki canım dünyaya geleceğinin haberini verdi. (Senin bende can buluşunu hissettiğim andan itibaren tam 9 ay 15 gün boyunca her ezanda "Ya Rabbim ne olur bana eli ayağı düzgün her azası yerinde, sağlıklı, cin gibi akıllı, sevgi dolu güzel bir kız evlat ver" diye dua etmiş ve seni de hep kız bebek olarak hissetmiştim.)
15 ağustos Cumartesi saat 15:15 de,heyecanlı bekleyişim ve 5-10 dakika arayla tam 55 saat süren sancılarım bitmiş; "eveeettt iste çok şükürler olsun kızım dünyama geldi" sevinç çığlıklarım yerini çok kısa süren relaks bir uykuya bırakmıştı. Evet narkoz altında olduğum halde ameliyathanede bütün olanları hissediyor bütün konuşulanları duyuyordum.Ta ki doktorum seni eline alıp "kız" diyene kadar... evet bütün gerginliğim ve heyecanım, o anda yerini, gevşemiş ve rahatlamış bir uykuya bıraktı...Kızım vardı artık dünyamda, yaşama tadım, sebebim, şansım, mutluluğum her şeyim.
Kısa bir süre sonra tekrar ameliyathanede bütün konuşulanları duymaya başladım, son iki dikişim de atılıp sezeryan işlemim sonlandırılmıştı. tekrar narkozun etkisiyle derin uykuya dalmışım. Yatağımda kendime gelip biraz toparlamam beklendikten sonra seni gayet acıkmış bir şekilde yanıma getirdiler, kollarını uzatmış ellerini açmış heyecanla bana gelme telaşında gibiydin. seni kucağıma almak dünyadaki her şeye bedeldi. Kınalı kuzum çok güzelsin, hele o mis kokun dünyada o kokudan daha güzeli yok ki. Canıımmm, canımın en büyük parçası dünyama hoş gelmiş, hoşluk ve anlam vermiştin.
Seninle her günüm dolu dolu her saatim çok mutlu geçiyordu. Yıllar birbirini kovaladı, beni çocukluğunda hiç yorup üzmedin, herkesin sevdiği hatta saydığı bir çocukluk döneminin ardından kocaman bir genç kız olmuştun,,. Etrafında insan ayarımı yapmadan, herkese sevgi ve şefkat dolu güler yüzünle, itibar ve muhabbet gösterdin. Seninle her zaman her yerde gurur duydum, duyuyorum.
Evet yıllar çok çabuk geçti ve sen, senin değerini ve kıymetini iyi idrak eden, seninde onun kıymet ve değerini idrak ettiğin hayatının eşine, hayat arkadaşına rastladın ve hayatınızı birleştirdiniz. Birbirinize olan sevgi ve saygınız, birbirinize verdiğiniz değerleriniz hiç eksilmesin artsın.
Bu gün olsa o 55 saat sancıyı sen dünyama gelesin diye gene çekerdim. En iyi arkadaşım, dostum, sırdaşım, canımın parçası canııımm. Kuzummmm iyi ki dünyama gelmişsin iyi ki benim kızım olmuşsun iyi ki doğmuşsun. hep MUTLU OL (OLUN) hep SAĞLIKLI OL (OLUN) Seni (İKİNİZİ) çoookkk SEVİYORUM canımın parçası, canlarımmmm.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa